Leta i den här bloggen

söndag 21 augusti 2011

Förvirringen är total!

Jag är totalt snurrig i huvudet! Vi åkte till Kvibergs marknad och jag tog med mig sticket och skulle gå direkt till cafeét. När jag hade suttit i Trädgårdsföreningen en stund och funderat på vart exakt vi skulle hålla till, så fick jag en känsla av att nåt var fel. Ringde därför maken som fick kolla i min kalender vad jag skrivit. "Det står här att du ska vara i Botaniska idag" sa han. Så typiskt mig!! Orkade inte stressa till Botaniska så nu sitter jag hemma och stickar istället.
Men jag fick taget en hyfsat bra bild på min smaragdgröna sjal när vi var ute.
Och jag fyndade detta silkesgarnet för 10 kronor nystanet på Kviberg, så jag är rätt så nöjd med förmiddagen trots allt. Tror det ska bli sköna sjalar av det så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar