Leta i den här bloggen

torsdag 5 januari 2012

Stickning och fotosortering

Så här långt har jag kommit på den grön, randiga koftan än så länge. Mellan stickning och andra sysslor så har jag de senaste dagarna gått igenom alla foton i datorn. Jag har ju sjukt mycket skräpbilder liggande här. Oftast när jag ska fota nåt till bloggen så tar jag ju flera bilder och de blir sedan liggandes i en mapp fast de är dåliga och aldrig kommer att tittas på. Så nu har jag rensat ut en massa skräp och det har tagit tid. Jag har ju även varit lite dålig på att sortera upp från början, så i en del mappar låg ju vackra bilder som jag vill spara. Har således gått igenom varje mapp och raderat en bild i taget. Men nu är det gjort, och jag har lovat mig själv att sortera och slänga direkt när jag tömt minneskortet hädanefter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar