Leta i den här bloggen

måndag 23 januari 2012

Saknar bildbevis

Har inga bilder att visa upp här då jag glömde kameran i Mölndal i lördags. Men ni får tro mig på mitt ord när jag säger att det var en galet kul kväll. Fina människor som jag känner sedan innan, nya trevliga bekantskaper, god mat och en massa trevliga samtal. Detta toppade vi med att spela roliga spel. Faktum är att det var näst intill för mycket kul. Helen blev knappt av med oss innan det var dags för henne att hålla i  söndagens gympapass. Vi kom i säng vid 5 och när jag vaknade insåg jag att kameran var glömd.

Var ju rätt trött igår som en följd av detta. Men lite blev det gjort ändå. Vi har hängt upp vår spotskena som Ingvar borrade hål till också. Jag har stickat en del. Halva ärmarna är nu klara på den gröna koftan. Och det är ju bra eftersom jag är riktigt sugen på att börja sticka i Drops lace som jag köpte vid samma tillfälle. Dessutom är det ju en matta att brodera på, en klänning som också saknar lite broderier, den vita skjortan saknar knappar och för säkerhets skull så lovade jag en vän att sy en klänning till hennes konståkningsintresserade dotter. Det gäller ju att se till att inte bli arbetslös;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar