Leta i den här bloggen

torsdag 29 december 2011

Ett bra år


Det summeras mycket nu. Och när jag börjar summera det som hänt mig under året så blir kontentan att det har varit ett väldigt bra år för mig. Det var mycket att smälta och för oss att ta oss igenom efter allt som hände i Canada. Det tog sin tid, men vi har kommit ut helskinnade på andra sidan och vårt äktenskap känns starkare än någonsin.
Det här har ju även varit året då jag har fått chansen att jobba igen med något som jag älskar. Förhoppningsvis är det början på vägen ut ur 14 års sjukersättning. Håller nästan andan när jag skriver detta då det känns för bra för att vara sant.
Som grädden på moset så fick vi ju äntligen ett eget hem också. Jag hade nöjt mig med nästan vad som helst, men vi fick en riktig drömbostad.
Mitt ena barn fick fast arbete som han älskar och den andre känner att han har hittat rätt med sin utbildning. Och som inte det vore nog så har jag under året mött en massa nya, trevliga människor som tillsammans med familj och gamla vänner förgyller mitt liv på olika sätt.
Jag har varit på många trevliga konserter; The Ark, Lasse Winnerbäck, Afrocubism och ännu mer.
Ja vad ska man säga mer än att jag älskar livet och är så otroligt tacksam över alla människor som finns i det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar