Leta i den här bloggen

söndag 23 oktober 2011

Lite av varje

 Jag har förstorat en massa naturbilder för ett tag sedan, men inte riktigt vetat hur jag ska hänga dom. Kände absolut inte för ramar. Men häromdagen kom en vän hit med frigolit som jag hade bett om att få för att isolera lite blommor på balkongen inför vintern. Plattorna av frigolit var cirka 1 centimeter tjocka och nu har jag limmat fotona på dom och skurit ut. Tanken är att limma fast dom på rad på ett snyggt band och sedan hänga upp dom. Men nu har jag kört fast lite. Kanterna blev fransiga och fula på den sidan som ska vara mot väggen. Inte snyggt alls och nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra åt det.
Under tiden så ska jag sy färdigt den här påbörjade väskan tänkte jag. Återigen en bit seconhandtyg som utgör grunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar