Leta i den här bloggen

torsdag 8 september 2011

Äntligen bredband!!

Nu är jag tillbaka hemma och har tillgång till nätet igen. Underbart!! Anledningen till att jag varit borta var för att åstadkomma det här bland annat:
Mycket jobb var det med fem sådana här fina stolar. Är inte riktigt klar än, men allt är sytt och jag får åka tillbaka till M som äger stolarna om nån vecka och "skjuta" fast det sista.
Så här såg det ut innan jag satte igång. Det tyget som satt på är original och det är jättefint, men alldeles sönderslitet på flera ställen.
Den här goa trion var den andra anledningen till att jag var i denna gudsförgätna håla utan bredband. Jag fick äran att umgås med dom då deras föräldrar var på fest. Och på kuppen så fick jag beställning på nya vintermössor. Nästa uppdrag blir alltså att köpa garn till dragspelsbaskrar till guddöttrarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar