Leta i den här bloggen

torsdag 12 april 2012

Saker jag borde göra

 Jag har blivit klar med tunikan
 och nu ligger den på tork. Jag har en lite klump i magen eftersom det kändes som den "växte" enormt när jag tvättade den. Håll tummarna för att den blir som jag tänkt mig när den torkat. Längst upp i hörnet till vänster ser ni hur mycket garn det blev kvar. Blir märkligt nöjd med mig själv klar när det inte blir en massa rester.
 Det här är vad jag vill göra just nu; sy kantband på 50-talsklänningen
 det här är vad jag borde göra; fålla byxorna maken ska ha på bröllopet på lördag
men det är det här jag ska göra först; gå igenom garnsamlingen (det här är bara en del av den) och leta upp lämpligt material till nästa projekt. Måste ha nåt att jobba på när det blir dötid i butiken annars blir jag så rastlös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar